fbpx Skip to main content

Szanowny Czytelniku, przyszły Kliencie czy Kontrahencie!

Inspirując się dorobkiem Jima Collinsa, Petera Druckera czy Johna Maxwella, wspieramy przemianę dobrych organizacji w Wielkie. Realizacja wielkich celów wymaga zmian, doskonalenia się, dlatego rzucamy wyzwanie status quo. Proponujemy i wdrażamy rozwiązania trudne, ale efektywne.

Większość ludzi i organizacji tkwi w status quo przeciętności, w bezpiecznej strefie komfortu i braku refleksji. Poświęcają dążenie do doskonałości na rzecz dobrej przeciętności. Nasi obecni i przyszli klienci należą do mniejszości: to organizacje i osoby wyjątkowe, wybijające się poza pospolitość większości. To ludzie myślący, otwarci, gotowi na realne zmiany, nieobawiający się wyzwań i nowych rozwiązań. To liderzy prowadzący swoje organizacje ku wielkości, drogą sukcesów ale i porażek. Jesteśmy dumni, gdy stajemy się częścią sukcesu tego elitarnego grona przywódców i organizacji.

Naszym atutem jest efektywność. Myślimy i działamy w sposób zdyscyplinowany, nie tracimy czasu na aktywizm, bierzemy odpowiedzialność za wdrożenie. Jakość naszej pracy potwierdzają wyniki.

Zaufało nam już wielu przedsiębiorców i organizacji. Serdecznie zapraszam do współpracy. Obiecuję, będziemy w niej twórczym impulsem. Patrząc z innej perspektywy: inwestycją o nieprzeciętnym zwrocie na kapitale.

podpis

Dyrektor zarządzający

Firma, którą tworzą specjaliści

Jakub Banaś – prezes zarządu

Ekspert w zakresie zarządzania strategicznego i sukcesyjnego, restrukturyzacji firm, rozwoju kompetencji przywódczych wyższej kadry menadżerskiej i właścicieli firm. Posiada zarówno doświadczenie pracy korporacyjnej jak i w sektorze MSP. Inwestor i manager projektu deweloperskiego. Prowadził firmę w branży hotelarskiej i gastronomicznej, był wspólnikiem w kancelarii prawnej. Manager szkoleniowo-doradczych projektów unijnych, specjalizacje trenerskie: systemy zarządcze, kontroling finansowy, rachunkowość zarządcza, optymalizacja podatkowa, sukcesja. Pracował również jako interim manager. Obecnie dyrektor zarządzający Open Qualis. Absolwent prawa na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz filozofii.  Ukończył liczne kursy i szkolenia z zakresu finansów i podatków. Certyfikowany coach, trener i mentor.

j.banas@openqualis.pl

Agnieszka Banaś – menadżer projektów

Ekspert w zakresie analizy formalno-prawnej i finansowej projektów oraz negocjacji z organami administracji państwowej. W ramach programów rozwojowych i inwestycyjnych pozyskała dotacje sięgające kwoty 19 mln złotych. Przeprowadziła firmę przez proces certyfikacji zgodny z Małopolskimi Standardami Usług Edukacyjno-Szkoleniowych. Certyfikowana przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, IES Europe i Noble Manhattan Coaching. Absolwentka rosjoznawstwa na Wydziale Nauk Międzynarodowych i Politycznych UJ oraz socjologii na Wydziale Nauk Społecznych Stosowanych AGH.

a.banas@openqualis.pl

Jolanta Czesielska – menadżer projektów

Porusza się w dziedzinie prawoznawstwa, kazusów, zagadnień dotyczących funkcjonowania organów państwowych. Uczestniczyła w Regionalnym Szkoleniu Liderów Społeczności „PaT”, dotyczącym komunikacji interpersonalnej, pracy zespołowej i mediacji, oraz w Podkarpackiej Akademii Prawa i Bezpieczeństwa. Studentka prawa na Wyższej Szkoły Prawa i Administracji w Rzeszowie.

finanse@openqualis.pl

Paulina Kowalczyk – menadżer projektów

Menadżer i coach. Specjalistka w ramach realizacji projektów rozwojowych i szkoleniowych. Kwalifikacje coachingowe uzyskała, kończąc kurs Noble Manhattan Coaching PCD, natomiast umiejętności menadżerskie kształciła między innymi podczas Warsztatu Skutecznego Menadżera MMP oraz Akademii Umiejętności Kierowniczych. Pełni funkcję menadżera projektów w Open Qualis, koordynując projekty rozwojowe i szkoleniowe wewnątrz firmy oraz dla współpracujących z nią organizacji. W pracy zawodowej ciekawi ją zastosowanie narzędzi psychometrycznych w procesie rekrutacji i selekcji. Absolwentka Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w zakresie zarządzania w sektorze publicznym.

p.kowalczyk@openqualis.pl

Dagmara Bator – specjalista ds. marketingu

Specjalista z 7-letnim doświadczeniem w branży marketingu i mediów. Specjalizuje się w marketingu internetowym oraz public relations, zajmuje się także prowadzeniem biur prasowych (współpraca m.in. z PAP, Interią, Gazetą Wyborczą, Rzeczpospolitą, Kino Polska TV, Polskim Radiem II i in.). Wspólne projekty realizowała m.in. z Onetem, Agorą, Warszawską Szkołą Filmową czy Grupą Sarigato. Ma na swoim koncie działania w środowisku międzynarodowym, m.in. z Jyväskylä Art Museum w Jyväskylä, Napapiiri Husky Park w Rovaniemi, Tampere Film Festival w Tampere czy Helsinki Film Festival w Helsinkach. Absolwentka elektronicznego przetwarzania informacji oraz zarządzania kulturą na Uniwersytecie Jagiellońskim, obecnie studiuje tam zarządzanie reklamą. Studiowała także Cultural management w HUMAK University of Applied Science w Finlandii oraz Marketing & Management w University of Malta na Malcie.

d.bator@openqualis.pl

Kodeks Dobrych Praktyk

Niniejszy dokument to zbiór zasad wspierających tworzenie profesjonalnej kultury organizacyjnej. Dla nas równie ważny jak wynik, jest sposób jego osiągnięcia oraz to, z kim i dla kogo pracujemy na sukces. Poszanowanie prawa, kontraktów, indywidualna odpowiedzialność, porządek, dyscyplina myślenia i działania to dziedzictwo cywilizacji łacińskiej, fundamenty wolnego, uczciwego rynku. Do współpracy zapraszamy klientów, partnerów, kontrahentów podzielających te same wartości.

  • Partnerska relacja – ważne jest dla nas budowanie relacji opartej na zaufaniu, szacunku i zadowoleniu. Chcemy współpracować z osobami, które znają wagę swoich słów, nie rzucają ich na wiatr, potrafią być szczerzy i nie boją się mieć własnego zdania. Niezwłocznie wyjaśniamy ewentualne niedomówienia, wątpliwości czy uwagi.
  • Sprawna komunikacja, jako fundament profesjonalnej kultury organizacyjnej. W sytuacji, gdy połączenie telefoniczne zostanie zerwane lub nieodebrane – zawsze oddzwaniamy w najbliższym możliwym terminie, najpóźniej następnego dnia. Podobnie z korespondencją elektroniczną – odpowiadamy na e-maila w ciągu 24 godzin.
  • Odpowiedzialność – w sposób dojrzały traktujemy swoje obowiązki i ustalone standardy. Przyjmujemy odpowiedzialność za efekty wykonanej pracy, między innymi za przekazywane drugiej stronie informacje. Muszą być one na tyle prawdziwe i kompletne, aby – bez konieczności weryfikacji – możliwe było podjęcie decyzji.
  • Przestrzeganie warunków współpracy oraz ustalonych terminów – szanujemy ustalenia i uzgodnione terminy. Jeśli w wyniku zdarzeń losowych nie jesteśmy w stanie dotrzymać danego terminu, niezwłocznie o tym informujemy i wspólnie ustalamy nowy termin obowiązujący obydwie strony.
  • Kultura jakości – denerwuje nas dziadostwo, nieporządek i chaos. Czuwamy nad tym, aby uczestnicy procesu, których koordynujemy przesyłali uzgodnione dokumenty na czas i odpowiedniej jakości.
  • Kultura efektywności – szanujemy swój i Wasz czas, a także inne zasoby. Celem jest wynik i wspólny sukces o jak największym wskaźniku rentowności.
  • Kultura dyscypliny – zdyscyplinowanie działanie i myślenie w procesie. Planujemy przebieg spotkania i jesteśmy do niego przygotowani.
  • Kultura osobista – wyłączamy telefon podczas spotkań, jesteśmy skupieni na drugiej stronie i celu spotkania, aby nie tracić cennego czasu.
  • Kultura prawdy – nie boimy się zwrócić drugiej stronie uwagi czy też pokazać miejsca do poprawy jego pracownikom, bo celem jest dążenie do doskonałości, a bez informacji zwrotnej nie będzie to możliwe. My też tego oczekujemy i będziemy wdzięczni, jeśli powiecie nam, gdzie możemy się poprawić.
  • Zapewniamy poufność informacji w relacjach biznesowych – informacje o naszych Klientach są chronione i wykorzystywane wyłącznie z ich wolą.